Recepcja serwisu: 513 044 380, 513 034 656 rezerwacja terminu Pomoc techniczna: 501 352 444

"GLUTY W BAKU"

Przyczyną usterek wtryskiwaczy, pomp wtryskowych nie jest ich jakość /głupota opisywana na forach przez warsztaty/ lecz paliwo - czyli środek smarujący.W zbiornikach paliwa skrapla się woda /jazda na pustych bakach/, w wodzie powstają bakterie które żywią się ropą tworząc po jakimś czasie "gluty", które blokują smok uniemożliwiając przepływ.Proszę spuścić olej z silnika i jechać dalej - silnik się zatrze czyli nastąpi dokładnie to co dzieje się z pompami i wtryskiwaczami /np:Mondeo MK3 20 TDCi/.Typowy przykład to auta trafiające do nas z kontrolka silnika,gaśnięciem,usterką dawki paliwowej i często z diagnozą z innego warsztatu :pompa+wtryski /ca 4000pln/.W takiej sytuacji pierwsze co należy zrobić to podłączyć IDS,sczytać błędy,sprawdzić na rejestratorze ciśnienie szyny paliwowej,wymienić f.paliwa i ponownie sprawdzić FRP - jeżeli nie jest dobrze to spuszczamy paliwo i czyścimy zbiornik a wtryski,pompa dopiero potem jak jest nadal żle.Zakładam że takie sprawy jak przewody paliwowe czy czujniki i wiązki działają prawidłowo.Zdjęcie pokazuje przykład: czarny osad na dnie smoka to opisywane "gluty".Dodam jeszcze że można je zatankować na stacji benzynowej, ale na to wpływu nie mamy.

 

Wróć

Najwyższa jakość usług

Mamy doświadczony zespół. Wysoką jakość naszych usług najelpiej potwierdzają opinie od klientów

Atrakcyjna cena

Jesteśmy serwisem niezależnymm dzięki czemu możemy oferować usługi w optymalnych cenach

Krótki czas serwisu

Pracujemy dokadnie i wydajnie. Krótki czas serwisu to efekt sprawnego działania i dobrego zarządzania

Regulamin serwisu | O firmie | Zasady przetwarzania danych osobowych

2019 © Abscar. Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wykonanie: recode.pl